Természetesen a hotelünk is egy cég, van neve, és van székhelye is. Amikor bejegyezték én még nem dolgoztam itt, és az alapító tagok nagy részével soha nem is találkoztam. De mint minden cégnél, tudom, hogy itt is voltak. De a nevüket sem tudtam addig, amíg az igazgató fel nem hívott magához. Kicsit meglepett a dolog, de persze siettem hozzá.
Akkor mondta, hogy az alapító tagok nagy része csak a pénzt adta, van, akinek több cége is van, ezért nem is találkoztunk velük soha. Aztán kiderült, hogy az egyik egykori alapító tag ki szeretne lépni, mert nem éppen azt kapta, amit várt, illetve nagyobb szüksége van most a pénzre.
Ebben kérte a segítségemet a hotel igazgatója, mert arra emlékezett, hogy valamikor, amikor bejegyezték a céget, egy másik céget kértek meg, hogy segítsen nekik, és fogalma sincs arról, hogy hogyan is zajlik a cégmódosítás, így ezt kellene megkeresnem.
Találtam is egy oldalt, ahol ezzel is foglalkoznak a bejegyzés mellett. A topcegalapitas.eu/cegmodositas oldalon megnéztem,milyen esetekben szükséges a cégmódosítás, és hogy kell elkezdeni. Itt nem csak elolvasni lehet,a cégmódosítás menetét hanem meg is csinálják a módosításokat, méghozzá egészen olcsón.
Persze nincsen ingyen, de mivel nekünk fogalmunk sincsen róla, hogy hogyan kell, rengeteg energiánk menne el csak arra, hogy megkeressük, hol kell benyújtani a szükséges papírokat.
A vezetés úgy döntött, hogy ezt a céget fogjuk megkérni a módosítás elvégzésére.
Ma is tanultam valamit, végre azt is tudom, hogy ki tud segíteni a cégmódosításban és mi ennek a folyamata.